PLOPP

Som en del vet(och märkt) har jag upptäckt en så himla bra grej på stadsbibliotekets hemsida. Man kan låna ljudböcker och lyssna på direkt i datorn. Smidigt och bra som tusan. Men problemet är att jag blivit helt besatt av det och jag kommer på mig själv med att längta hem för att ligga i soffan och lyssna. Det finns nu ett enda sätt för Fanny att få kontakt med mig och det är ifall jag har facebooksidan uppe samtidigt så att hon kan chatta med mig för då hör jag ju ploppljudet i öronen. Måste försöka slita mig men nu är det ju snart sovdags så då är det okej.

Har förresten varit ledig idag. Jag jobbar bara fyra dagar den här veckan och det känns otroligt lyxigt.
Har hunnit äta buffé på solrosen, handlat en rymdkavaj och pimpat min skinnjacka med nitar och andra grejer.
Till och med mat har jag lagat!

Nu ska jag ta fram mina zoomögon och spana lite.

XOXO
MAYER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0