v.38

Den här helgen har varit... ja rolig, bra, dålig.
I fredags skulle vi se håkan hellström på liseberg men gav upp när han spelat 45 min och vi hade en timme kvar i kön. Så vi drog ihop lite folk och hade fest hemma hos oss innan vi begav oss av mot underjorden. 

Igår morse vägrade min mobil starta och jag fick panik utan telefon så jag sprang och köpte en ny.
Säljaren skrattade åt mig när jag pekade på en mobil och sa att jag ville ha den för att den var fin. Rosa såklart och en sony ericsson den här gången tack och lov.
Men jag frågade efteråt om den var bra och det var den. Haha.


Igår var jag på födelsedagsfest och hade grymt kul.










XOXO
MAYER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0