TICK TACK

Idag är det höst på riktigt för man ställer ju om klockan. Skönt tycker jag som börjar jobba kl ett och det blir ju som två!
Upptäckte att jag hade en beundrare på jobbet igår.
När jag satt i kassan var det en 70-årig gubbe som gav mig en lapp när han hade betalat. Jag trodde det var skräp, men när jag tittade på den stod det: " Ring eller sms:a mig gärna. 070-84754... / STIG.
USCH! vad äckligt.
Gubben är dessutom stamkund och handlar hos oss ofta. Ser inte fram emot nästa besök. Så tragisk. Haha.

Förresten! Jag ska få glasögon. Beställde i torsdags så dom kommer nästa vecka. Köpte två par när jag ändå var i farten.
Ska bli lite spännande faktiskt och grymt skönt att kunna se något för en gångs skull. Missar alltid allt och känner mig helt efterbliven.

Nu ska jag leka med skelettet.

XOXO
MAYER

Kommentarer
Postat av: magda

Vi vill se dina brillor in action!!!

2009-10-31 @ 09:42:26
URL: http://maggas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0