Måndag.

I onsdags blev vi våldgästade av tre fina köpingsflickor som hade varit på semester i Ullared och fyndat rejält. (de lämnade lite ost till oss, tack) Ida stannade kvar över helgen och vi gick på konstutställningar och kände oss väldigt kulturella. Fredagkväll blev vi bjuna på middag hemma hos Elin. Det blev också utgång men för mig avslutades kvällen med filmen Control, duktig som jag var eftersom jag skulle jobba dagen efter.
Imorgon ska jag och Carolina ha städ- och tvättdag, finmiddag och bakning.



Puss Fanny!

Kommentarer
Postat av: Stina

Åh vad jag längtar efter dina goda chokladmuffins Fanny,,skynda dig hem;)

2009-10-20 @ 07:57:22
Postat av: Fannys pappa: Calle

Låter som flitens lampa lyser hos Er...

Snart så kommer vi och hälsar på. Det är väl någon (Fanny)som snart fyller år.

2009-10-20 @ 12:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0