Tisdag

Imorgon börjar jag jobba igen och det känns helt underbart måste jag säga! Håller på att ruttna och mögla sönder härinne. Orkar inte få liggsår.
Vi var så tröttna på stan också så vi åkte till frölunda torg och gick i köpcentret där. Vet inte varför men skönt att byta miljö.

Där kom det fram en polis som sa att han sett oss gå ut ur en skoaffär och vi blev livrädda och började tänka om vi hade alla kvitton kvar osv.
Men han ville faktiskt bara säga hur snygg frisyr jag hade! Haha. Det är inte varje dag en polis kommer fram och ger komplimanger.

/ Carolina

Kommentarer
Postat av: Johanna Behm

wohoo:) Carro äger sönder göteborg med sin snygghet!

2009-03-31 @ 21:08:49
Postat av: Litenpojke Dolph

Min LitenSchwester så det e inte så konstigt ;)

2009-04-02 @ 21:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0