På jobbet

Det som är kul med att jobba i butik är ju att man får träffa så mycket olika människor. Men vissa sorter skulle man ändå kanske helst slippa.
Igår råkade jag ut för en sån sort.
Det var en gubbe som körde shopexpress, då man skannar sina varor själv. Klockan var fem i fem och jag ville bara hem. Han kommer fram med en tandkräm som kostade 6,90 enligt skylten men som gick in för 7,20. Jag säger att det måste blivit något fel och att vi ska åtgärda det men att det inte spelar så stor roll eftersom man avrundar både 6,90 och 7,20 till 7. Han står ändå kvar och tjafsar om de där örena och tar sig även tid att stå och vänta när jag letar efter någon att fråga om det. Han skulle ju betala med kort och då dras det ju 30 öre för mycket!

/ Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0