Jag vill inte!

Ett typiskt kännetecken jag haft hela livet är att jag inte kan sova när jag är sjuk. Jag ligger vaken hela nätterna och lider.
Som inatt! Åh, jag blir så arg för jag vill inte vara sjuk. Har 38,5 graders feber, jätteont i ögonen och huvudet väger 50 kg.
Det är skit att jag måste vara hemma från jobbet och skippa utgång och allt sånt. Jag som sett fram emot det.
Och hur långtråkigt är det inte att ligga hemma och glo helt förstörd!? Det är ännu drygare när jag inte kan sova för då känns ju ett dygn som ett år. Tur att jag och Fanny kan vara sjuka tillsammans.
Och inte har jag mamma i närheten som kan ta hand om mig heller.

/ Carolina

Kommentarer
Postat av: Mamma Mayer

ja, du gumman.. Tänk om jag kunde få pyssla om dig lite!puss

2009-03-27 @ 19:35:53
Postat av: Mamma Mayer

ja, du gumman.. Tänk om jag kunde få pyssla om dig lite!puss

2009-03-27 @ 19:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0