Helgen

HEJ!
Helgen har varit fartfylld.
Den började direkt jag kom hem från jobbet i fredags faktiskt. Nio på kvällen var klockan och en halvtimme senare var jag på någon galen vernissage med kokosnötter och grejer. Och sen drog vi vidare till Sticky Fingers och dansade och sånt.
Galet att jag var där med min busskompis. En kille jag träffar på bussen på morgonen till jobbet. Han är svinroliga att hänga med. Helt spårad.
Och så lördagen igår då. Vi var på club milk på stars n bars. Sjukt bra dj:s och billig öl kan inte bli en bättre kombo. Efterfesten hölls på en annan klubb till klockan 07.00 men vi var rätt trötta vid fyra så vi tog en taxi hem.

Några öl för mycket


Adam dansade sig själv sönder och samman


Den heta techno-stilen i den mörka källaren. Solglasögonen behövdes knappast men han hade dom nog bara för coolheten.


/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0