Glass[vegas]

Vi tre snurrade runt på stan i regnrusket timmarna innan Emmas tåg hem till Örebro skulle gå.

Idag köpte jag även nya magnumglassen Temptation som jag så länge har tjatat om i Carolinas öra så hon nästan har fått tinnitus. När jag hade lådan (ja lådan!!) med glassen i min hand kände jag hur saliven började forsa i munnen och jag kände mig som en neandertalare. När jag öppnade guldlådan såg jag en vacker magnumglass med ljuvlig chokladöverdrag. Saliven flödade ännu mer.
Dock var glassen en besvikelse. Inte alls värd 23kr som den kostade. Men nu vet jag det! Kom tillbaka Magnum Dubble!




Vi hittade de perfekta gåskorna idag. På Beyond Retro. Sulan var fylld med någon slags gel så man bokstavligt talat studsade fram i. Det var som att gå på moln.

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0