Framme

Jag är i stockholm nu. Det känns rätt konstigt att vara här igen. Det känns som hemma men ändå inte.
Åkte till söder direkt och mötte upp Carro. Vi gick en sväng och var och fikade. Kul att träffa henne som tusan.
Om en timme anländer Magda och hennes tre kompisar. Vi kommer leva i ett packat kollektiv här med 5 pers i samma säng typ. Men jag är inte den som klagar. Bara jag får vara med familjen är jag nöjd.
Imorgon blir det nog stan och party på kvällen och samma på lördag. Gött.

Carro på fiket


/ Carolina

Kommentarer
Postat av: Caroline Larsson

Haha det ser ut som jag lider av nån döende sjukdom

2009-03-16 @ 11:51:58
Postat av: johanna behm

Nejdå! verkligen inte, jag tycker bilden är jätte fin! :)

2009-03-17 @ 08:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0