Vi lever

Bloggen ligger lite på is just nu pga att vi är rätt upptagna.
Förra helgen köpte jag min egen öl och sen dansade vi hela nätterna.
Ida och David har hälsat på, min syster har hälsat på och Johanna har hälsat på. Full rulle.
Idag är jag ledig, dricker te, äter melon och gillar regnet. Ikväll ska vi till club social.
Det mesta är bra. Men det allra bästa är att jag har tagit semester vecka 33. Och att jag är kär såklart!

/ Carolina

Några bilder från nyligen.

elin, matilda, jag dansar i vår lägenhet


emma, jonna, mayer, mayer och matilda


KVINNAN elin


emma och matilda tog en rökpaus


två mayer och en fanny!

Kommentarer
Postat av: Sanna

semester, te och kärlek, blir det bättre än så? Låter awesome! Vecka 33, när är det? Har noll koll alls, kanske är när man är där nere? woho!

2009-07-25 @ 16:59:42
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: jonna

wahhh shit vad svettig jag är på den bilden. kul att jag hittade er blogg när jag googlade mig själv alltså, haha!

2009-08-27 @ 23:25:04
URL: http://mayersmayhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0