LIVET

NU är jag på fötter igen!
Har legat däckad och sjuk flera dagar och värmen gör det ju inte bättre. Tur att man har en hel park som gård ungefär så att man kan slöa i skuggan dygnet runt. Vi har levt som hemlösa hela helgen och veckan. Vi har 30 grader varmt i lägenheten dygnet runt så det är omöjligt att leva där. Vi äter, sover och kissar med andra ord utomhus.

Igår fyllde jag år och blev en kvinna. Firade detta på styrbord babord med dom bästa människorna.
Puss på dom.

Idag är jag ledig så jag och Hampus har varit ute på äventyr. Vi tog pendeln till Lerum, doppade fötterna i vattnet och blåste kontrollanterna på väg hem.
Snart snart snart, så fort Hampus kommer hit ska vi till liseberg och åka karusell!

Och i helgen kommer Elin! Den här veckan känns helt suverän!
Det enda som fattas är Fanny som har rymt till Kolsva. Dummisgöken.

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0