Köttbullar

Sluta stoppa köttbullar i näsan, Fanny

Adam är här. Vi har ätit köttbullar och sånt.
Det var kaos på jobbet idag. De har ingen koll. Jag skulle få utbildning i måndags, men sen sköt dom på det tills idag.
Och idag när jag kom dit sa dom att jag fick vänta tills nästa vecka men att jag kunde jobba ändå.
Då sa jag att jag krävde utbildning innan jag började jobba och så gick jag hem.
Galna.
Imorgon ska jag på intervju om ett butiksjobb på Plantagen. Hoppas det går bra.
Nu kom Fanny hem från en intervju. Shit vad aktiva vi är!!
Nu ska vi äta och kolla film.

/ Carolina

Kommentarer
Postat av: jen

ni är ju jobbsökarna nr 1 fifan!

2009-01-14 @ 22:28:21
URL: http://jennysakkila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0