En sjuk & en sjuk

Okej. Carolina var inte riktigt sig lik idag..
Inte jag heller för den delen. Jag är inte på humör.Jag har blivit SJUK! Jag som nästan aldrig är sjuk...eller i allafall inte förkyld! Hela kroppen värker och halsen skaver. Jag låter som en gammal kärring som har druckit för mycket whisky. Hoppas jag är bättre imorgon så vi kan gå ut och finna lite nya kompisar. Annars får väl man ta till spriten! Höhö.
Carolina är på gruppintervju på Teleperformance. Hoppas det går bra för henne. Hon lär ju få jobbet med tanke på att hon är charmig (höhö) och duktig och har jobbat med det tidigare. Bara hon kan hålla masken..


Ni förstår säkert.
Nu ska jag njuta av den lugna stunden tills hon kommer hem och kurera mig riktigt ordentligt.

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0