Sjukduk

Jag fattar inte bilden på mig i tidigare inlägget. Hur kan man vara så FUL! Jag borde bli modell, som världens fulaste modell. Eller kanske jobba på Lisebergs spökhus! Hoppas bilden inte skrämmer er från att fortsätta läsa bloggen.

Frisk blev jag inte idag. Tusan. Hoppas jag blir bättre till ikväll då det är extra indie kväll på Styrbord Barbord och på lördag är det extra electro. Men på måndag måste jag vara helt frisk. Då ska jag på intervju på Svenska Sälj. Inte drömjobbet precis men det är pengar.
Så nu ska jag chilla i pyamas hela dagen. Fast det gör vi alltid endå.



Nu ska jag skicka in en ansökan om jobb på Hotell Gasten på Liseberg och bifoga den fruktansvärda bilden!

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0