Onsdag

Igår var jag och provjobbade på The Draft. Jag fick följa med en nice guy ut till ett villaområde och han visade hur e:on el säljs på bästa sätt. Dagen var kul men jag tror inte jobbet passar mig så bra. Att ringa på dörrar och fråga vad de har för elbolag och grejer kommer jag nog inte vara så haj på. Men man ska aldrig säga aldrig. Jag har iallafall inte tackat nej till jobbet än.
Idag ska jag även på gruppträff på Burger King. Känns som bloggen på sistonde bara handlar om jobb, och Mayers böcker. Men det är ju för att det är det enda som snurrar i våra huvuden just nu.
Fast just nu snurrar Adam runt på tåget hit. Jag har saknat honom sedan jag kramade han hejdå så äntligen kommer Adam hit.

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0