Upptagna kvinnor mitt i karriären

Vi kollar på ett program där en vuxen person typ tävlar mot femteklassare. Det är rätt deprimerande att man inte kan en enda fråga. Haha. Alla partyn sätter sina spår. Men det kan det vara värt. Hoppas jag.
Och det blir en ny omgång ikväll! Vi ska sänka skutan ikväll, dvs styrbord babord. Indiekväll står på schemat.
Men nu är vi så långt ifrån party man kan komma. Våra favoritkläder just nu är pyjamas och täcket som accessoar. Värt.

Fanny påstod nyss att allt känns så stressigt just nu och att vi har så otroligt mycket att göra.
Såhär ser det kommande schemat ut:
Fredag: party
Lördag: sova, äta mat och party
Söndag: plåtning
Måndag: Fanny ska på arbetsintervju och jag ska på utbildning
Tisdag: köpa frukt
Onsdag: Förhoppningsvis andas ut och återhämta oss
Torsdag: Hämta Adam på stationen
Jag kan inte annat än hålla med.
Upptagna kvinnor mitt i karriären. Eller?

Ibland är livet bra hårt. Och nu måste vi hämta öl i köket också...

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag läser flitigt! :) härlig blogg må jag säga! låter som ni har jevligt roligt ;)

2009-01-09 @ 22:21:05
Postat av: adam

shit, tisdagen ser tung ut. stressa inte ihjäl er!

2009-01-10 @ 12:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0