Tvättstugeflirt

Jag har jämt påpekat att jag skulle vilja bo i ett hus med en sån där stor tvättstuga som de alltid har i filmer.
Med jättemånga tvättmaskiner på rad och där det alltid är folk som tvättar.
Om det hade varit så skulle jag hänga där jämt. Tvätta onödiga grejer bara för att ha en anledning att gå dit.
Endast pga killarna förstås! En tvättstugeflört.

Igår hade det kunnat bli sanning! Eller något liknande iallafall.
Vi hade tvättid sist igår och glömde bort den sista tvätten så därför gick vi upp till tvättstugan vid halv tolv igår kväll.
Och när jag öppnade dörren stod det en jättesnygg kille därinne och tvättade.
Men eftersom jag inte var beredd på det stod jag där i genomsklinligt linne utan bh och pyjamasbyxor redo att lägga mig.
Jag kanske ska nämna att jag precis smörjt in mig i ansiktet också så att man såg lagom fet och fräsch ut.
Så jag kunde inte få fram något mer än ett "hej" och sen slängde jag mig till torktumlaren, tog ut tvätten och skyndade mig därifrån. Skit också.

Det bor jättemånga unga killar i vår trappuppgång. Varje gång jag hör att någon går förbi slänger jag mig till dörren och kikar i titthålet. Haha. Lite spännande är det.

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: magda

CARROOO. Äkta du att göra så, värt! Då vet han var han får!

2009-01-28 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0