Tisdag

Idag har vi unnat oss en riktig slappdag. Eller igår kanske man ska säga.
Imorse försökte jag vara hurtig och studsade upp ur sängen i vanliga ordning. Men något var fel. Fanny låg kvar som en död sill. Hon mådde illa så jag flydde till willys och handlade mat för att slippa bli smittad av spetälska. Denna smittobärare alltså. Imorgon kommer jag vakna söndermöglad.

Vi har haft pyjamas hela dagen. En kvart innan tjorren runt hörnet stängde kom vi på att vi skulle dricka CL hela natten. Så vi sprang dit i pyjamas och blev bemötta av en otrevlig koiskägare. Undrar om han kommer vara trevligare nästa gång vi går dit med 12 cm höga klackar.
Klockan är halv fyra nu och jag längtar till frukost. Konstigt att käka frulle utan att ha sovit.
Både jag och Fanny börjar få liggsår nu. Vi har legat i soffan i 16 timmar i sträck nu, med endast kiss- och kioskpaus. Luften är snart slut och Fannys astma blir allt värre. Men benen har blivit så slöa och musklerna förtvinar så vi orkar inte ens bry oss även om hälsan är i fara.
Vi hörs imorgon. Hoppas jag.
 
/ Carolina

Det gäller att matcha. Pinsamt annars.

Kommentarer
Postat av: magda

HAAHA, nu skriver så roligt! jag sitter på jobbet och fnissar för mig själv i smyg.

2009-01-08 @ 14:35:11
URL: http://nogg.se/mayer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0