Tisdag

Fanny håller på att klä sig. Hon ska provjobba vid ett och har på sig finblusen och grejer.
Jag känner mig ungefär lika snygg i blött, slickat hår, morgonrock och uppdragna rosa strumpor.
Jag fixar med mitt cv. Ska bege mig ut på stan sen, övervinna min rädsla och söka jobb i butiker. Det är så jobbigt i början men när man kommit in i det är det bara att köra på. Det går nog bra.
Imorgon ska jag på möte med ett företag som säljer försäkringar. Det vore skönt med ett heltidsjobb så det kan vara värt.
Det blir mycket jobbsnack har jag märkt, men det är ju allt man har i huvudet för tillfället. Haha.

Men ikväll ska vi baka bröd! Shit vad vuxna vi är. Eller man kan ju alltid låtsas så att mamma tror det.
Egentligen leker vi hela tiden.
Imorgon är det helg i övermorgon. Värt.

/ Carolina

En typisk bakisbild på mig. Notera de livlösa ögonen. Håret har dock ett eget liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0