Plugga

Konstigt nog har jag blivit lite, men bara lite sugen på att börja plugga.
Det är kul att jobba i butik och jag har blivit rätt intresserad av försäljning. Men butiksbiträde skulle jag nog inte vilja jobba som hela livet.
Har lite funderingar på att plugga en butiks- och avdelningschefsutbildning. Det är en ettårig utbildning på Affärsskolan.
Jag känner att om jag ska jobba i butik vill jag ha lite mer ansvar och jag vet ju att jag alltid har varit lite av en ledarskapstyp. Jag har alltid haft lite dåligt samvete över alla grupparbeten i skolan, där jag automatiskt tagit över och velat bestämma.
Även om jag inte vill arbeta med butiksförsäljning senare så kan det alltid vara bra att ha läst ekonomi och ledarskap.
Men jag tror det får bli hösten 2010 isåfall. Fast jag har ju aldrig varit skoltrött direkt så man vet aldrig. Det är ju en helt annan sak att plugga något man valt själv.

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0