Måndag

Nu i veckan ska Charlotte ta med oss på en rundtur här i Göteborg. Hon ska visa oss guldkorn, såsom second handbutiker osv. Ska bli himla roligt, eftersom det kan vara lite klurigt att hitta sånt själv. Det bästa är ändå att man ALLTID får handla second hand, för om man inte köper något man hittat är det ju borta nästa gång.

Jag somnade på soffan igår och sov där hela natten. Det beror på att jag plöjer igenom hela bokhyllan just nu. När jag väl börjar läsa kan jag inte sluta förrän jag slocknar med boken i ansiktet.

På torsdag kommer Adam och hälsar på! Det ska bli roligt.
Men då blir man utslängd ur sitt eget sovrum och får sova på soffan i sitt eget hem. Haha. Men det kan jag unna dom.

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: annika

coolt att du gillar böcker. jättesnygga foton!

2009-01-12 @ 16:11:52
Postat av: Anonym

Du är såå cool carro:) haha

2009-01-12 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0