Lunchtime

Nu är det skinande rent här hemma. Nästan iallafall.
Fanny jobbar ju som sagt och det är så ensamt här.
Nästan så att jag blir sugen på att ta till vinet... (Mamma, var inte orolig)
Jag ska äta lunch istället. Mackor får det bli för ovanlighetens skull. Eller inte... Men mackor är ju det bästa vi vet!
Mackor, yoghurt, fil och allt sånt. Jag skulle kunna leva på det. Varma mackor med banan och curry är ett exempel.


Jag är förresten rätt chockad över att jag och Fanny inte shoppat något sen vi flyttade hit. Inget vi inte behövt iallafall.
Ingen har haft någon lust(!). Det är så olikt oss, men det är också så bra! Det kanske beror på att vi numera delar på våra kläder.
Och ikväll ska vi dricka öl/vin för 20 kr/st. Värt.

Kommentarer
Postat av: Mamma Mayer

ska försöka att inte oroa mig om dina alkoholvanor...;)

2009-01-23 @ 19:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0