Gästinlägg!

Hallå hallå, Adam här!
Fanny står i duschen och Mayer med telefonen i högsta hugg. Då tar jag tillfället i akt med att skriva ett gästinlägg.

Jag har det riktigt bra här, schysst lägenhet som tusan och nära till allt. Hur bra som helst.
Ikväll är det festligheter som är på tapeten. Ska bli kul att se vart vi hamnar till slut, har några ställen vi vill gå till.

Innan jag beger mig hem ska vi även hinna med bio, en utgång till och grejer, ska bli kul! Fanny och Carolina ska väl hinna med ett antal till jobbintervjuer också. Dom ligger i som bara den, hunnit med ca 5st under den korta stunden jag varit här! Kommer gå bra för dom, har ju tom lyckats med en väldigt svår uppgift redan. Att få mig mätt.

Nej nu har jag tyvärr inte tid med det här längre, dags att sätta igång festandet.
Adjöken!

/Adam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0