Fullt upp!

Som ni vet har jag vart på arbetsintervju idag. Eller rättare sagt två stycken. Och jag fick jobbet på båda! Vilket problem. Haha. Det står mellan att sitta på ett callcenter och sagga ner sig med blodsprängda kaffeögon eller fara runt om i Göteborg iklädd kostym dagligen och ha en dansktalande chef. Jag tror jag väljer det sistnämnda, iallafall ett tag. Imorgon ska jag med och kolla hur jobbet egentligen går till och känna efter om jag verkligen vill ha jobbet. Pirrigt.
Hela dagen har jag rusat fram och tillbaka i regn och blåst, UTAN paraply!
Äntligen får jag ta på mig adidasdressen och bara ta det lugnt efter en stressig dag.

Ska nog springa ner till storebror nu. Carolina är inte hemma så jag känner mig rätt ensam.
På torsdag kommer min älskling Adam. Åh vad jag längtar!

/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0