Fredag

Att tvätta mitt hår är ett stort projekt som måste planeras i dagar. Och nu har jag genomfört min veckotvättning och det känns så skönt. Nu ska håret bara självtorka i en timme och sen fönas. Men det är tusen gånger lättare att handskas med håret nu än när det var långt.

Jag vann min första tävling idag! I samband med att jag sökte ett jobb som modeassistent vann jag även en plåtning där man blir sminkad av en makeup-artist. Jag fick ta med mig en kompis också och det blir ju Fanny såklart! Haha galet.

Jag fick jobbet jag intervjuades för igår också och börjar på måndag. Man gör mycket för pengar liksom. Skönt.

Nu ska jag göra allt för att Fanny ska bli frisk så att vi kan gå ut ikväll. Några tips? Inte för att vi har så många läsare än men ändå. Haha.

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: MalooLa

Hahaha, ni är så snygga och bloggen är klockren!

Grattis till jobbet och vinsten också btw;)

Kul att ni har det bra där nere (och satsa på det där med att doppa tampongerna i sprit, tror starkt på det!)



/Malin

2009-01-09 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0