Söndag

Jag och mami startade dagen med bergsklättring och promenad.
Min vältränade mamma klarade berget utan problem.


Det sitter i generna. Förutom mitt crazy eye.


Efter blod, svett och tårar nådde vi äntligen toppen.


Spejar ut över Göteborg.


Och så var det dags för sushi igen. Jag förstår varför alla asiater är så smala. Det är så svårt att äta med pinnar att de aldrig får i sig maten. Soppan var rätt svår måste jag medge.


Det är så himla varmt här nere i Sverige som ni ser. Se så bruna och fräscha vi är.


Njuter i solen. Glassen smälte så fort i värmen att vi inte ens hann fota den.


Jobbar på brännan. Man får ta det lugnt så att man inte får cancer.


Kaffepaus för tredje gången. Inte så beroende.


Man vill ju ha lite privatliv...


Nu har jag lämnat av mamma på stationen.
Har haft en superkul helg och jag saknar henne redan!

/ Carolina


Kommentarer
Postat av: Mamma Mayer

Kul Carro!!!Precis så här var det! puss

2009-02-01 @ 20:03:14
Postat av: litensyster

puss på mami och cari!

2009-02-01 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0