Skoj

En skojig lista om mig:

Hur mycket pengar har du på din mobil? Så mycket jag vill

Vad ser du om du ser åt vänster? Rökrummet

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Fanny

Hur lång är du? 173 cm - krymplingen i familjen

Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "Typ. Vi har väldigt mycket tvätt den här gången också."

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det beror på humör

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

När såg du senast din mamma? 1 månad sen

När vaknade du idag? kl 07.47

Vilken är din favoritplats? Soffan, helst med laptopen i knät

Vilken plats föredrar du minst? Trappuppgången (Vi bor på 5:e våningen och förbjuder oss själva att åka hiss)

Vart tror du att du befinner dig om tio år? Stockholm

Hur stor är din säng? 140 cm bred

Vad sover du i? Pyjamas

Hur många kuddar har du i sängen? Fyra


Var har du bott/bor? Köping, Kungsör, Stockholm, Göteborg


Tycker du om kinamat? Jag älskar mat

Tycker du om kaffe? Lätt

Vad dricker du helst till frukost? Kaffe och/eller vatten


Kan du spela poker? Ja

Känner du någon med med samma födelsedatum som dig? Ja

Vill du ha barn? Helt klart

Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska + rövarspråket

Har du någonsin åkt ambulans? Nej, peppar peppar...

Föredrar du havet eller en bassäng? Vilket vatten som helst, bara man får vara naken

Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv

Äger du dyrbara smycken? Ja, några stycken

Kan du rulla med tungan? Jalätt


Vem är den roligaste människan du känner? Alla jag känner

Vad har du för ringsignal? Samsung special


Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja och de används väl (Jag var ett tjockt barn)

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Kudden och Fanny

Kan du byta olja på bilen? Nej

Vilken var den senaste bok du läste? "Att älska som en porrstjärna"


Dansar du i bilen? Alltid

När var du i kyrkan senast? 1 månad sen ungefär

Hur många hål har du i öronen? ett i varje


Har du någon piercing? Nej, jag är ingen hårding


Har du någon tatuering? Nej, fortfarande ingen hårding

Har du provat droger? Snus är min drog

Röka eller snusa? Snusa

Har du pojkvän/flickvän? Nä för sjutton, men jag är inte ensam för det

Mobil? ROSA Samsung

Vad ska du göra ikväll? Chilla med gänget

Har du några syskon? Tre älskvärda

Choklad eller surt? Choklad


/ Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0