Torsdag

Äntligen! Jag har inte kunnat uppdatera bloggen en enda gång idag pga krångel. Det har blivit error varje gång jag försökt logga in. Vi är ju knappt hemma nuförtiden heller. Jag åker till jobbet klockan sju och kommer hem klockan sex på kvällen. Men imorgonkväll är det iallafall helg! Skönt som tusan. Det blir nog chill imorgon men party på lördag för då kommer ju Emelie hit också! Hon ska stanna hos oss ett tag och det ska bli kul.
Jag har inte så mycket mer att skriva just nu för det enda jag gör för tillfället är att jobba. Men imorgon ska ni få en bild på mig i mina smickrande coop-kläder. Det får ni inte missa.
Nu ska jag sova.

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0