Onsdag

Vi kollar på ett barnprogram om tjocka änglar som tar sig fram genom att prutta. Galet kul att man aldrig växer ifrån sånt.
Jag vill också prutta mig fram.

Idag kommer en hel liga hit till Göteborg. Adam, hans syster Sanna, Fannys pappa, bror och Christina. Lite tur att alla inte ska sova här. Det hade blivit trångt. Så vid tre ska vi göra stan!

Förresten ska jag börja jobba på Plantagen också. Men jag jobbar fortfarande kvar på Coop, men inte heltid så det blir bäst med två jobb. Och det passar mig utmärkt eftersom jag är en väldigt rastlös människa som älskar variation.
Jag har ju mest jobbat på golvet men nu på fredag ska jag sitta i kassan. På en löningsfredag! Är lite nervös över alla koder och grejer, men det går nog bra bara man kommer in i det.

/ Carolina

Kommentarer
Postat av: Sanna

läskigt, jag hatar att sitta i kassan! iaf när surkärringspensionärerna som inte har något annat att göra om dagarna än att gnälla på en kommer, jag blev utskälld för att coop höjt priserna en gång, möhö ^^ men det går nog bra, det brukar göra det bara man är glad och det är du ju bra på så :D

2009-02-25 @ 13:36:09
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: magga mayya

Carro min duktiga syrsa. Snart är det vi som fiser oss fram i våran lght i sthlm :D

2009-02-25 @ 21:53:26
URL: http://nogg.se/mayer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0