Morotsprutar´n.

Både jag och Carolina har blivit förkylda igen! Inte okej. Speciellt inte när man har nytt jobb. När jag är förkyld blir jag extra känslig mot vissa saker jag äter. Typ äpplen och morötter. Carolina är galen i morötter och satt brevid mig i soffan och åt två stora råa morötter så det sprutade om dom, plus att hon hade kokat minst ett kilo som hon ska ha med sig imorgon till jobbet. Av någon konstig anledning fick jag en allergikänning när hon åt. Så nu sitter jag här med krampande kropp efter en dos med astmaspray. Vilken sambo man har. Tack.

/ Fanny

Kommentarer
Postat av: ChristoferM

Halloo! Jag tänkte bara skicka en liten hälsning från Kanada. Det är väldigt skoj att läsa er blogg, det verkar som ni trivs i GBG. Imponerande att ni styrt så många jobb i rasande lågkonjunktur, starkt jobbat. Jag är lite nyfiken också; vem är tvättstugemannen? Ha det gött!

2009-02-12 @ 01:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0