Lördag

Har haft några slitiga dagar. I torsdags var vi ju ute på klubb svanen. Den natten somnade jag runt klockan fem på morgonen och jag skulle upp och åka till jobbet klockan sex. Så en timmes sömn och ännu en utgång igår har avklarats.
Svante är här i Göteborg så han kommer över också. Göttans.
Ikväll ska jag återhämta mig med grönsaker och dipp framför teven.

Jag är eftertraktad på jobbet. Tre personer har redan bjudit ut mig! Det är rätt galet. Männen får slåss om mig.
Jag som inte trodde att man kunde vara snygg i coopkläder, men en skönhet klär ju i allt iofs. Haha.
Nu ska jag skära grönsaker för tusan.

/ Carolina

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha, vad nice! Lär ju bli värsta triangeldramat på jobbet om de får reda på att de har konkurrens!Någon som var intressant då? :D

2009-02-22 @ 13:46:22
URL: http://mondaymorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0