Lördag

Vi har haft alla hjärtansdag-mys med godis framför teven med mottot "ensam är stark". (Eller jag körde med det iallafall)
Och vi tittade på melodifestivalen som jag knappt sett på flera år. Anledningen att jag inte sett det på så länge är för att allt blivit så överdrivet och något de bara vill tjäna pengar på. Vad är grejen med fyra omröstningar i ett enda program till exempel? Nä, det var mycket bättre när vi var små då man tittade en enda kväll, röstade och sen var det klart.
Det var bättre förr som man brukar säga. Haha.

Vi fick välkomstpresenter för att vi flyttat till Göteborg. Bland annat några fria träningspass på friskis&svettis så nästa vecka ska jag nog gå dit och träna efter jobbet. Duktig brud liksom.

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0