Gnocchibrudarna

Jag var ute på promenad tidigare under dagen. När jag gick igenom nordstan såg jag att Caroline af Ugglas skulle komma dit på eftermiddagen. Tur att jag var ute tidigt så att jag slapp se henne! Jag tål henne inte.

När Fanny kom hem blev vi sugna på gnocchi så vi spurtade till willys i snöovädret. Snö! Jag vill inte.
Tur att man var väl förberedd med mössa och varm halsduk.
Men hellre springa runt i snöoväder med Fanny än att dricka kaffe på ett fik själv (Som jag gjorde tidigare idag).
Eller den bästa jämförelsen som Fanny körde med häromdagen när portkoden krånglade:
"Hellre ha en portkod som krånglar än att bo i Mölndal". Alltså va? Haha.

Tomten med arga ögon:


Fräck brud:


/ Carolina


Kommentarer
Postat av: MalinR

Haha ja, vem står ut med Carolina af Ugglas?! Du hade tur!

2009-02-06 @ 15:30:00
Postat av: j-a

som sagt...

2010-10-22 @ 11:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0