Från mig till mig.

Göteborg är grått idag. Fullt med människor i hela stan som man får tacklas med. När jag går så går jag väldigt snabbt vilket gör att jag ibland kan råka springa in i någon när jag har tankarna på nått annat. Idag var det bland annat Timo Räisänen, och det är andra gången i år som jag håller på välta omkull just honom. Han lär hata mig nu. Även Timbuktu har haft oturen och blivit knuffad av mig.

För er som har missat så har jag namnsdag idag! Jag köpte en namnsdagspresent till mig själv. Billig och bra är den. Jag tror jag ska försöka använda lite mer färg till våren. Det går framåt!
Även Carolina ska få en pressent idag. Inte för att hon har namnsdag utan mer för att hon är så söt. Vad hon får får ni veta sen.



/ Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0