Dålig ursäkt

Vi blir bara mer och mer vuxna för varje dag som går.
Idag köpte vi till exempel glödlampor för första gången i våra liv. Hur kan jag inte ha behövt köpa det när jag bodde i stockholm? Jag har inte ens tänkt på det, men en lampa gick inte en enda gång under halvåret jag bodde där. Alltså va? Haha. Någon annan kanske har bytit dem. Hm.

Det är väldigt bra service här i huset. Det har kommit olika elektriker hit varje dag för att byta elmätare. Gång på gång har jag varit tvungen att berätta att det minsann redan är gjort.
Jaja, jag antar väl att det är jobbigt för alla killar att knacka på utan någon ursäkt. Jag föredrar dock att man går rakt på sak istället för att låtsas vara elektriker. Haha.
Men dom lär nog ändå inte komma tillbaka igen eftersom jag hade min "hemmastil". Om ni inte vet vad min hemmastil innebär kan ni alltid gå tillbaka i arkivet och läsa hur ni kan ta efter mig!

/ Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0