Vattnet smakar is

Det är så trevligt att bo tillsammans med en tjej som har samma klädsmak och storlek för då får man en dubbelt så stor garderob på köpet! Fast även allt med mig och Carolina är lika. Och då menar jag allt. Finns inget jag kommer på just nu som vi är olika på förutom att hon har gröna ögon och jag har bruna. Hon har rött och lockigt hår och jag har spikrakt och brunt. Ja det går knappt att förklara så lika vi är och det insåg vi för ett år sedan på en toalett på Styrbord Barbord här i Göteborg.
Vi är lite spännande.
Carolina är den sötaste och finaste tjejen jag vet!

Nu ska jag ut och möta Elin på stan. Jag ska fråga om vi ska ta en kaffe i solen.


Förresten åkte jag med Håkan Hellström till jobbet!

/ Fanny

Kommentarer
Postat av: Sanna

ah, jag vill också åka med den! darn! haha, do take pictures (;

2009-04-28 @ 17:29:21
URL: http://mondaymorning.blogg.se/
Postat av: O

gud vad snygga bilder. vad har ni för kamera egentligen?

2009-04-29 @ 22:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0