dumskalledum

Vi har inventering på jobbet så just nu hänger jag där väldigt mycket.
Har nog aldrig varit med om att en vecka gått såhär fort och imorgon är det ju helg! Hurra!
Jag tänkte egentligen åka till Kungsör över helgen för att Magda kommer dit och Ida fyller år, men nu gick inte det eftersom vi måste flytta ner till vår nya lägenhet i helgen. Så kan det gå.
Jag är helt crazy i skallen med lock för öronen, nästäppa och svullna halsmandlar. Känner mig som en utomjordning i någon annans kropp eller något liknande. Men inte ska det hindra mig från nånting. Det kanske är just den inställningen som medför att jag aldrig blir frisk också men det kan det vara värt.

XOXO
hemliga tjejen


Kommentarer
Postat av: Fam Nilsson- Toivanen

Hej Tjejer!



Läser eran sida varje dag liksom jag gör med Adam och hans resesällskap ( fast Adam är ju inte så flitig med skrivandet) Ni lever ett så fantastiskt liv och allt ni gör låter så kul. Lycka till med flytten och go girl med glamor städningnen. På tal om inventering så kan ni komma till köping tisdagen den 21/4 och inventera, ni har ju rutinen.



Kram på er så länge

mamma Pirkko

2009-04-16 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0