Spänning

Härlig dag! Åt sushi med Hampus och sen gick jag och Fanny en långpromenad i solen. Nu chillar jag hemma i min nya flanellskjorta  i våriga färger.
Fanny bleker jeans med klorin i badrummet. Jag tror det kommer bli riktigt coolt. Man blir lite pyssligare när det är vår och sånt är ju så mysigt!


Det var lite action här igår! När vi gick ut igår morse efter tio var det avspärrat utanför vår port och poliser och grejer.
Vi frågade vad som hänt och poliserna berättade att det varit ett rån och skottlossning hos en juvelare på avenyn och bilen hade flytt till vår gata där dom eldade upp den! Läskigt men spännande. Om vi hade gått ut typ en kvart tidigare hade vi sett bilen brinna. Snacka om action.

/ Carolina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0