Skitkul med påsk

Jag håller på att rena mig själv. Det är jobbigt att man är en sån extrem godisgris att man måste börja rena sig själv med tio liter vatten för att kunna tänka normalt igen efter allt man proppat i sig.  Men alla kan ju inte vara som Spinke heller!

Har jobbat hela dagen och ska göra det imorgon också så jag firar påskafton själv. Fanny och Emelie ska ju ut och röja. Jag åt påskmiddag själv, dvs kesomackor enligt traditionerna och nu ligger jag i soffan med borstade tänder och pyjamasen på. Skitkul med påsk, verkligen.
Annars är jag nöjd. Och glad. Jag mår bra helt enkelt.


P.S Fanny erkände att hon lyssnar på Celine Dion i smyg. Skönt att man inte är ensam. D.S

/ Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0